Labels

Saturday, November 20, 2010

Rindu kwn2 sekolah...

Bila time malam je aku mesti nak lepak dekat fb jap,bace blog org,layan lagu,ym...kadang2 ase macam x lengkap je sehari kalau x ngadap bende2 ni..hehehehe,tapi x ngadap pun still leh hidup..wakakaka...dah tu saje je nak lepak kat sini.suke tgk gelagat kwn2,ade suke ada duka..yang best yg x best..yang suke wat lawak yang serius dan bermacam2 pesen org yang aku jumpe..bukan real lah,just dlam tenet ni je..hehehehe,kenapa aku suke sanagat,entah lah aku pun x tahu..mybe aku sunyi kot..x de teman yang aku leh sembang real..hem,nak jumpe kwn2 semuanya sibuk.huhuhuhu,tapi so k,aku faham bukan semua org boleh temankn kita saat suke atau duka,..eceh,touching pulak aku ni..ape2 pun aku sayang kwn2 aku..miss u all..

Banyak jemputan kawin member2 yang aku dapat..tahniah kepada member2 yang dah jadi isteri org skg..hehehehe,jelous aku..kenapa?bukan jelous tgk diorg kawin tapi jelous lah x dapat nak kua dengan diorng dah..x leh nak lepak2 dah..huhuhuhu,tapi still kwan kan..hehehehe,aku ni je lom ade jodoh lagi..kalau ade jodoh nt aku pulak jemput korang mkn nasi minyak aku..insyallah..doa2kan lah ye kenkwn ku semua..:)

Saat indah dengan kwn2 aku x kan lupe..tambah2 lagi dengan kwn2 yang seangkatan sekepala dengan aku..hehehe,geng waktu skool dulu,biase lah budak paling 'baik'dalam sekolah..heheehehhe,ye ke baik??waktu mendewasakan seseorang..aku pun semakin dewasa dengan kehidupan harian.kenangan bersama kwn2 waktu sekolah x penah aku lupekan..huhuhuhu,sangat rindu dengan korang semua..x nak sebut nama..biar hati aku je yang tau..

No comments:

Post a Comment