Labels

Wednesday, November 24, 2010

rindu ke??

Huhuhu..masuk bulan ni dah dua bulan aku putus dengan sidia..Nak ikutkan aku orang paling sedih coz putus dengan dia,tapi dalam masa yamg sama happy jugak..hahahaha,sebab aku yang mintak putus dengan dia..Aku dapat rasakan yang dia curang dengan aku..Ternyata apa yang gerak hati aku katakan adalah benar sekali..Putus dengan dia adalah keputusan yang tepat yang telah aku buat..Kucurangan tak dapat ditutup,makin ditutup makin terserlah..Hem,memang sidia curang..Dalam tengah berkapel dengan aku siap pasang pompan lain..huhuhuhu,sedih,nagis,marah semua tu ade..Tapi tu semua adat lah kalau putus cinta,tapi aku ni kuat..Dia tak ada pun tak pe..tak da hal lah,kumbang bukan seekor..hahahaha,sekarang aku happy sangat coz aku still ada kawan-kawan yang ade saat suka dan duka aku.Family yang selalu bagi nasihat yang berguna untuk aku.

Sedang aku lepak-lepak tengok tv,tetiba aku dapat call.Tak sangka pulak yang sidia call,huhuhu...aku ni bukan jenis pedendam,so jawab macam biase je..hehehehe,walaupun sidia bukan milik  aku lagi,tapi still leh kawan.Tak sangka pulak dia rindu aku??rindu ke?hem..entah lah dia,aku malas nak layan..

No comments:

Post a Comment